Kızlar merhabalar, kızım 19 aylık iki ayda bir bademcik enfeksiyonuyla sürekli yüksek ateşle uğraşıyoruz hem özele hem devlete götürdük bir çok test yapıldı boğaz sürümü alındı kan testleri vs. Enfeksiyon olduğu anda crp 100 lere çıkıyor ve hastaneye yatıyoruz damardan antibiyotik almadıkça geçmiyor yavrumda bizde mahvolduk iki hafta oldu hastaneden çıkalı şimdi yine ağzı iltihap kokuyor muhtemelen tam geçmedi henüz çok küçük olduğu içinde almıyorlar. Bana önereceğiniz şeyler var mı ne yapmalıyım doğal yöntemler 🥺🥺