Sonqulklnc Benim bebeğim de 3 aylık olacak birkaç güne. Bu ay hep 5 dk emdi sürekli, halinden de memnundu ama siz bezinden anlarsınız soyup doymadığını. Bizim bezlerimiz azalmıştı son 5-6 gündür ama hastaymış meğer, orta kulak enfeksiyonu geçiriyormuş hiç emmek istemeyince götürdük. Ama öncesinde de az emiyordu dedim doktora, algıları açıldığı için bu aylarda oluyor dedi. Genelde de hep 3-4 ay civarı görüyorlarmış bu sorunu. Sonra düzelmesi lazım dedi ama biz mama takviyesine de başladık. Çocuk çok az emiyor hep bakınıp duruyor benim de sütüm azaldı emmeyince