elifbuyuk Kızlar merhaba 4,5 aylık bebeğim var 2 gun önce doğum sonrası 3. Regl mi olacaktım fakat olamadım hala düzensizlik yasayan var mı benim gibi
sevgi3112 5 buçuk ay önce doğum yaptım . 4 ay düzenli regl oldum . Son reglimden iki hafta sonra adet oldum . İki haftadır hala kanama görüyorum. normalmış bazen düzenli olup bazen böyle olması