minipanda 11 günlük bebegim kilo alcagina vermiş acaba sütüm yaramıyormu ,sadece emziriyorum ,sadece anne sütüyle besleniyo kirlenen bez sayısı normal
Silaaa34 minipanda ilk etapta veriyor sonra almaya başlıyor. İlk doğduğu zaman şişliği var onlar tam anlamıyla indiğinde veriyor kilo. Bundan sonraki süreci takip etmen lazım
Poncikkkk minipanda bebekler ilk doğduklarında şiş doğarlar sonraki kontrolde kilo kaybı olması normal (bna bunu doktorum söylemişti) bir ay sonraki kontrolde belli olur eğer günde 3-5 çişli bez çekiyorsan bebeğin doyuyor demektir
Anneolmak93 minipanda aylık kontrolunde almış olması lazım ilk on gün önemli değil şişliği gidiyo çünkü