Asinkam-1304 Nasıl olacağına dair hiç bir fikrim yok ama çok canım cekti ya 🥺🥺🥺insallah güzel olur ya siz denedinizmi hiç nasıl yaptınız ?
Maco_44 Asinkam-1304 nasıl yapıyorsunuz. Ben normal borcamda kek tarzında yapıyorum çikolata soslı çok seviyorum
zarifbirhanim Asinkam-1304 Ya böyle frambuazlı çikolatalı browni yapmayı bilen varsa bana tarif versin lutfen internetten bakiyorum ama gram gram yazmislar. Bana bardak kaşık olcusu lazim 🥺