Nrsm2217 Normalde pek gazı yoktur ama iki üç gündür aşırı gaz sancısı var uyku arasında ıkınıp duruyo uykudan uyaniyo. Çok üzülüyorumm. Damla kullaniyoruz ama yine aynı. Tavsiye verecek olan var mı hareket vs biseyler çok ihtiyacım var