yagmr52 Kızlar daha dün kullanmaya basladim etkisini ne zaman gosteririr göğüs ucu çatlağı var ya da etki etmeme gibi durumu varmı 🥺 bir ümit aldım ama hemende iyileşmesini bekledim kaç güne iyileşir acaba 😭
Aaayysseee yagmr52 Catlak oluştuktan sonra gümüş kapakla iyileşmesi çok zor onu doğumdan önce takacaktınız maalsef…. tahinin üzerinde ki biriken yağ iyi geliyor diye duymuştum
MeTeCa yagmr52 3 güne falan etki eder. Sütünüz içine aktıkça meme ucu nemli kalır. Zeytinyağı, çörek otu yağı da sürebilirsiniz ama bebeğe verirken silmeyi unutmayın, tiksinebilir.
Kizilciksurubu yagmr52 Bende takar takmaz etki etmeye başlamıştı. Her emzirmeden sonra aksatmadan kullanınca işe yarıyor.
yagmr52 Aaayysseee onu düzenli yaptım ama geçirmedi maalesef karbonatli su denedim ilk çok yaktı iyi geldi sonra yine oldu
Sonqulklnc yagmr52 gecicek canim 3. Aydan yaziyorum artik agrimiyor.ha birde her emzirme sonrasi lansinoh sur kapagi oyle kapat hemen geciyo
girlmomm yagmr52 doğumdan kaç hafta kullanmama rağmen maalesef çatladı ve yara olmuştu kendi sütümü uçlarında bıraktım ve lansinoh kullandım üzerine kapakları kapattım 5 gün de geçti
Yagmurcmn yagmr52 hiçbir işe yaramıyor göğüsünüzün açık herhangi birşey ile temas etmemesi lazım kalkan kullanmak en iyiisi
girlmomm yagmr52 inşallah çok zor çok acılı oluyor insan emzirmekten korkuyor 🫣 devamlı sürün nemli kalsın geçer hemen inşallah 🙏
Mihriiiiii Ben gümüş kapağı bebeğim doğmadan başlamıştım takmaya 35 haftada doğduktan sonra da devam ettim ama asla fayda etmedi ne kremler aldım sürdüm pahalı olanlardan ama en çok uni carenin vazelinini sürdüm çok şükür iki günde iyi etti
Ayazzmom yagmr52 taktım ertesi gün ucundaki yaralar geçmeye başlamıştı devamlı kullanınca da tamamen geçti sizin de biran evvel geçer umarım🌸