Kelle0109pdk Kızlar bilgi verirmisiniz bugün 43. Günüm doğum yapalı,, yarın gitsem iğnemi olabilir miyim? Birde spiral da istiyor bır yanım ama korkuyorum sizce hangisi olmalı yardımcı olur musunuz lütfen
Kuzeybabyy Kelle0109pdk regli olunca yapılıyor dördüncü beşinci günü ben eczaneden alıyorum sağlık ocağına yaptırıyorum memnunum
Kelle0109pdk Kuzeybabyy peki sağlık ocağından ücretsiz de yapılıyormuş ne kadarr sağlıklı ve doğru eczaneden ki den ne farkı var acaba öğrenebilir miyim