Niss1 Kızlar oğlum 8 aylık baya iyiydi son 2 aya kadar diş çıkarma ayağına hiç bişe yemiyor içmiyor günde 40 cc mama zor içiyor bildiğiniz 8. Ayda kullanabileceğim iştah açıcı şurup türü bir şey var mı kullanıp memnun kalanlar yazabilir mi
Niss1 Silaaa34 2 aydır bu şekildeyiz maalesef ve günde en fazla aldığı 40 cc bu defa aşırı ağlıyor ama yinede yemek istemiyor
Silaaa34 Niss1 doktora götürün burda söylenen ilaçları vermek doğru olmaz daha küçük, diş dönemiyse normal diye düşünüyorum ama 40cc baya azmış ek gıda vermiyormusun
Niss1 Silaaa34 normalde çok seviyor ve yiyordu ama asla almıyor şuan çorba meyve püresi hiç birini yemek istemiyor