sbl_akrss benim adet olduğumda değil de lohusayken gelmişti ama ben bekliyordum bebeğimin eşi düşmedi doktor resmen parça parça çıkardı parça kalmışsa inşaallah düşer diye bekliyordum öyle de oldu çok şükür sizde de öyle bir şey olabilir mi gerçi 2 ay olmuş bilemedim