Biliyorum aslında göbek bağı düştükten sonra yıkanması lazım ama bebeğimin kafası aşırı derecede pis . Yani doğumdan kalanlar kan akıntısı falan . Hiç silmeden etmeden giydirmişler o şekilde de kurumuş kafasını görseniz içler acısı durumu. Yıkasam diyorum ama çok kararsız kaldım. Kızlar öneriniz varmı ne yapmalıyım