Hiç bir problem yok ama uyurken dikkat ediyorum mesela mışıl mışıl uyuyor hani bir rahatsızlık gibi değilde uyurken emiyor gibi rahat kendini kasmıyorda ben şey için korktum ya internetten bakınca ama belirtisi olarak geçiyor direk ama bebim bebeğim de hiç bir belirti yok gayette sağlıklı çok şükür sadece binkac defa olduğunu gördüm de tedirgin oldum