Ecenin_annesiii Kizlar bebeğim 4.5 aylık sadece anne sütü alıyor dondurma çok seviyorum ama herkes sütun sogur çocuk hasta olur yeme diyolar sizin düşünceniz nedir
Dry_cn Ecenin_annesiii saçmalık onlar hiç bir bilimsel dayanağı yok dondurma direk memeye geçmiyor doya doya ye canım ben yiyorum sütü bile yağlandiriyor çoğaltıyor iyi oluyor
SeverusSnape Ecenin_annesiii süt nasıl soğuyacakmış ya, komiklikler şakalar. Afiyet olsun yiyin, hiçbi şey olmaz.
MomofGok Ecenin_annesiii 😂😂😂 inanmayın öyle şeylere ya. O zaman çay falanda içmeyin sütünüz ısınır ağzı yanar bebeğinizin
Aysegul93 Ecenin_annesiii ne alaka ya kahkaha attım 😃😃 soğuk birşey yiyip içince sidiğin veya kanın soğuyor mu sütün soğusun ay cok komikler 😃
Ecenin_annesiii Aysegul93 ya bende öyle diyorum daima sütün derecesi aynıdır değişmez diye ebe. Öyle demisti ama cevremdeki insanlar şüphe düşürüyor aklima 😄
berragozde Ecenin_annesiii Ay sen beni güldürdün Allahda seni güldürsün.😅😅yok öyle birşey rahat rahat yiyebilirsin🙂
Nanaskani Ecenin_annesiii böyle bir şey mümkün mü 😂 4.5 aylık bebeğinize de dondurma denetebilirsiniz bence keçi sütünden yapılmış olanlardan ✨
enercisizkaldimanne Nanaskani ay 5 aylık ben bi dokundurdum dikine Allah külahıma yapıştı 😂😂😂 nasıl kaçıracağımı şaşırdım 😀
17072023baloglum Ecenin_annesiii 1 aylik bebegim 2 kez yedim ama yavas yavas ve cok abartmadan 1 top seklinde.
Glrmila Bananada bebegini emzirirken su icme sutun kesilir diyorlardi sonuç 19. Aydayiz hala sütüm var
enercisizkaldimanne Ecenin_annesiii nisandan beri hergün yiyorum sütüm soğuk mu sıcak mı bilmem ama hasta falan olmadı 😀 soğusun ama bence bu sıcaklarda içi yanmaz bebelerin 😂
Nanaskani enercisizkaldimanne vallahi ben hiç sakınmadım. Eline veriyorum. Parça pinçik yapıyor biraz yiyor biraz atıyor. İnanılmaz manzara 😂