Maayaatoo Arkadaşlar buzluktan 1 aylık sütümü çözdürüp verdim. Ya çocuk içmek istemedi ama aç olduğunu biliyordum yani zorla 30cc kadar içirebildim ya bi tadına bakayım dedim inanır mısınız kusmuk gibi kokuyordu süt bozmuş nasıl bozabilir ağızı açık kalmış heralde oğlum 6 buçuk aylık kusturmaya çalıştım olmadı başka zaman üzerimizi yıkar ne yapsam bilemedim
Sarisin Maayaatoo buzluktan çıkan sütte metalimsi bi koku bahsettiğiniz o mu acaba kolay kolay bozulmaz aslında
Asafeymeninannesi Maayaatoo Çözünen sütün kokusunda ve tadında değişiklik olduğunu söyleyen anne sayımız çok ne yazık ki 😏
BrcnBlgn Maayaatoo Aynisi bende olmustu igrenc kokuodu bende hc koklamadan cocuga icirdm dbnde az kaldi dokerken kokladm şoka grdim ama sukur bisi olmadi
[silindi] Maayaatoo içerisindeki bazı enzimler donup çözününce değişik bir kokuya neden olabiliyor uygun koşullarda çözündüyse muhtemelen odur. Eğer çözünme kısmında sorun yaşandıysa bozulma olabilir. Ben çok kullandım donmuş süt sorun yaşamadım. Kusturmanıza da gerek yok zaten midesini rahatsız etse çıkaracaktır.
Maayaatoo Sarisin yani tattığımda afedersiniz kusmuk tadı aldım inanınki yani ben içemedim bir de çocuğa içirdim yaaa
Sarisin Maayaatoo bişey olmaz bence ben de içirdim hep buzluktan dışardayken mecbur. O koku hep oluyo tadına bakmadım hiç ama
Farukunmuhendisannesi Bir kaç gün önce okumuştum tadı değişmiş 2 aylık boşluktaki sütün diye. Sizin 1 ay olmuş. Ben de çalışacağım diye stok yapmaya başlamıştım. Korkuyorum şimdi. Neden değişiyor ki tadı, boşuna mi stok yapıyoruz yani 🤯
Maayaatoo [silindi] çözdürmeyi geceden buzluktan çıkardım bu saatte çoktan çözmüştü zaten dolapta siz nasıl çözdürüyorsunuz?
Durucugunannesi Maayaatoo merhaba öyle bir koku olabilir, isterseniz bı daha dondurucuya atmadan önce sagdiginiz sütü cezveye koyup kaynatmadan sadece cızırdatin öyle atın dondurucuya. Bahsettiğiniz koku böyle yaparsanız olmaz. Bu yöntemi Facebook emzirme akademisi grubundaki emzirme danışmanlarından öğrendim
[silindi] Maayaatoo buzluktan alt soğutan kısma koyuyorum ortalama 1-2 saat kalıyor sonra sıcak su üzerinde benmari usulü çözdürüyordum. Bazen acelem varsa süt poşetini direk ılık sıcak arası suya oturturtup veriyordum. Buzdolabının kapak kısmına koymayın mesela bozulur anında, eğer altta beklediği süre uzunsa oda etkilemiş olabilir.
Evseldoku Maayaatoo çözdürmeniz yanlış. Çıkan sütü soğuk Çeşme suyuna oturtun 4-5dk içinde eriyecektir. Sonrasında biberona alıp sıcak suya oturtarak ısıtın. Kolunuza damlatıp ısıya bakın ve tadına bakın. Akşamdan çıkarırsanız bozulmuştur bence
Deletedmom116 Bende buzluğa stok yapmıştım bir yerde okudum sağar sağmaz buzluğa koymayın yazıyordu önce dolapta soğutun sonra buzluğa atın yaızyordu sıcak sıcak koymak ekşimesine neden oluyormuş bende öyle yapardım 1-2 saat sonra buzluğa atardım buzluktanda çıkartıp ılık suda çözdürürdüm tadına bakmadan vermedim burda bozulma olayını çok duydum 😬
Ozanesma Maayaatoo sütü verdiğiniz sıcaklık uygun olmayabilir, belki o yüzden istememiştir. Bozuksa da bebek illaki alttan ya da üstten atacak. Canını sıkma.