Deletedmom_117
Şöyle bir baktım kimlere verilmiş diye, birde açıklamalara baktım neden onlara verilmiş diye. Yani açıklama yapılmış, neden onlara verildiği yazılmış. Master Mom yazıyor. Bu da master yapmış insanlara verilen ünvandır. Burada da yorumu fazla olan kişilere vermeyi tercih etmişler. Tatlı bir şey yapmaya çalışmışlar. Ne yapılsa burada bir memnuniyetsizlik var herkeste. Yok neden postlarım gözükmüyor yazılır, yok neden bu böyle yok nedene bu şöyle. Analar azıcık mutlu olun yav, olsa ne olmasa ne 💋💋 pembe kalbiniz olmayınca master ana olamıyor musunuz saaanki