Kızlar benim o kadar yüksek değil ama daha çok yüksek olanları görüyorum fakat ondan daha düşük olanlara verilmiş neye göre veriliyo ? Yorum çokluğu dendi ama ona göre olsa Yüksek olana neden verilmedi 🤔🤔 ozellkle adını etiketleyemedim pinklove bacimsuya falan 😁