Batuhanannesi Kizlar bebegim mama emme vermesem sürekli uyuyor zorla uyandırıp ağzına tıkıyorum. Gece ye kadar böyle oluyor gece de normale dönüyor normal mi. Sariligimiz yok şükür
Tuba_tuba Batuhanannesi yeni dogan sarilik yoksa sorun yok cnm benim bebeyim dogdugunda sarilik wRdi uyandirip ociriyodum.siksik ebem öyle demisti zorla kaldirip sütü weryodum sarilik yoksa uyisun nol bol
Batuhanannesi Uykusuzhergeceeee sürekli uyuyor zor uyanıyor hatta uyandiramiyoeum mama saatleri aksıyor normal mi
Dmtak Yenidoğan sanırım🧐 öyleyse çok normal uyuyorlar o dönemde pek bir şey yapamıyorlar. Em, kaka yap, gaz çıkar, uyu. Gece gündüzüde ayırt edemiyorlar.
Uykusuzhergeceeee Batuhanannesi evet uyur ama siz uyandırıp doyurun. Çok çok küçük daha saat başı beslenmesi lazım
Batuhanannesi Tuba_tuba sarılık çıkmadı ama öyle böyle uyku değil mamaya bile kaldıramıyorum sütum de daha inmedi kokerum açıkçası
Tuba_tuba Batuhanannesi istersen bi dr sor cnm bizde sarilik wardi onun icin cok uyuyodu du yani uyandirmak imkansisdi diyebilirim