Htcaras_0920 normalde 40 ından önce olur derler ama bizim de 2 aylıkken falan oldu saçları da az olduğu o dönemde döküldüğü için ben zeytinyağı sürüp 2-3 saat beklettim başına da eşarp bağladım sonrasında ince uçlu bir tarakla nazikçe sıyırdım canını yakmadan sonrasında şampuanla yıkadım yıkarken de elimle masaj yaptım kafasına bizim ilk yıkamada bitti