Bugsbunny _muallime bende bebeğimin resimlerini daha iyi çekebilmek için değiştirdim sırf telefonumu☺️ 2 hafta önce. Huawei mate 20 aldım. Harika kamerası var. Xionomiden daha iyi. Önceki telefonum iphoneydi. İPhone den de iyi bence 😊
Ebrs _muallime xiaomi marka telefonu cok duydum yeni ve kaliteliymiş ozelikle ekran çözünürlüğü ve kamerasi mukemmelmis canim.
Zeynepecrinannesi _muallime huwai mate 20 kullanıyorum ve cok memnunum kamerası cok güzel ve telefon hiç kasma yapmıyor
Minnakelifim03 sonsuz17 ben memnunum güzel çekiyor tavsiye ederim. Ama yinede alacağınız zaman kamerasına sizde bakarsınız