Benim bebeğim daha ufak 8 aylık ama nacizane fikrim uyku eğitimi ben 5 gündür deniyorum inanılmaz rahat ettim ilk gün zor oldu ama sonrası muazzam uyku kaliteside arttı. Daha canlı hevesli bi bebek oldu. Birinden de almadım eğitimi kendim araştırarak başladım. Mayışacağı bi ortam hazırlayıp, kitap okuyup, loş ortam hafif bi müzik sevip okşayarak ağladığında buradayım, yanındayım. Dikkatini dağıtıyorum eline kitabı veriyorum biraz mıkmıklayıp uyuyor şuan maksimum 15 dk da tepkisi git gide azaldı. Büyük bi çocuk için elbette daha zordur ama emek koyarsanız. Tabi istikrar ve sabırla başarırsınız. Bi miktar ağlıyorlar ama güveni iyi verirseniz oda mızmızlanmayla kalıyor. Kolaylıklar diliyorum.