binnur64 2evlatannesi ben de molfix kullanıyorum 1 numara beziyle 2 numara arasında fark yok o yüzden 2 numara bez şimdi 108 adet var tekrar 2 numara almaya gerek yok sanırım 3 numaradan devam ederim
2evlatannesi binnur64 bencede 3numsra bende 3alicam karnından yana çok siknti oluyor birde belinede fazda yetmiyor belinden tasma oluyor
Gezgin1anne Ben 1,5 aydır 2 numaralı bez kullanıyorum yaklaşık 400 adet falan gitti, yeni 3 numaraya geçicem ondan da 400 adet falan kenara koydum ortalama günde 6-7 adet gidiyor. Bizde beden geçişi o kadar hızlı olmadı