Herkese merhaba, benim bebeğim 8.5 aylık ve gördüm ki bebeklerle oynamaktan çok mutlu oluyor. 7-11 aylık onun gibi sosyalleşmek isteyen bebeklerle Ankara’da bir araya getirsek, biz de başlarında dursak ve oynasalar. Gelişimleri, dil becerileri için de çok iyi olur. Kreşe hazırlanmış olurlar. Ne dersiniz düşünen varsa buraya yazın lütfen.