2 haftadır bebeğim kabızlık sorunu yaşıyor golden goat mama kullanıyoduk mama yüzünemi acaba diye sma geçtik doktor kakasını yumuşatması için ilaç verdi faydasını görmedik en sonunda lavman yaptılar rahatladı 5 aylık ek gıdaya geçicektik kabız olunca geçemedik hala devam ediyor kabızlığı neler yapabilirim önerileriniz nelerdir kızlar