Oglunasikbiranne08 bebeklerinizi her gün aynı saatte mi uyutuyorsunuz yoksa uykusu ne zaman gelirse o zaman mı uyuyor ?
H135788h Oglunasikbiranne08 şöyle söylem bekadan doğru bilmem 🤷♀️ kendi uyku rutini oluşturdu sabah 9 da güne başlıyoruz ama 7 gibi muhakkak emip uyuyo 10:30 tekrar uyku sonra 12.30 da uyuyo 1 de bazen 1:30 uyanıyor. Sonra 4 yada 5 de uyuyo 5;30 da kalkıyor sonra 7 gibi uyuyo buçukta kalkıyor sonra 9 da uyuyo 25 dkka falan. Gece uykusu 11:30 da geçer 3 gibi emmek için kalkar sonra tekrar uyuyor 6 gibi acıkırsa kalkar bazen saat 6 ya kadar kalkmadı oluyor gece emmeleri acıkınca kalkıyor yAni 5,5 aylık hala böle maşallah 🧿 ama gece uykusunu erkene çekmem lazım
ilknurcelik Oglunasikbiranne08 hiç sallamıyorum uykusu gelince uyuyor kendi kendine genellikle 2 saat uyanık kalıyor en fazla
Bernaebu Oglunasikbiranne08 canim benimde bebegim 3 ay 10 gunluk 3 aylik olmadan önce saatte bir uyumak isterdi uyuturdum.simdi de 1.5-2saatte bir uyutuyorum o da alisti zaten bu tempoya uykusu geliyor en gec aksam 8 de uyumus oluyor ve aksam kacta yatarsa sabah o saatte uyaniyor.
Oglunasikbiranne08 Cosmosmom kaç aylık bebeğiniz ? saatinde uyumadığı zamanlar oluyor mu peki ? benim oğlum gündüz uyku saatleri değişiyor hep . ama akşam hep ayni saatte uyur . 7 ile 7 buçuk arası uyur . 12 gibi uyanır emer saat 4 de uyanır emer. sonra 8 de uyanır emer . 8 den sonra uykusu bozuluyor hep . uyumak icin direniyor ağlıyor nedense
Cosmosmom Oglunasikbiranne08 canım gece uykusu bebeğinin çok güzel gece uykusundan uyandıktan sonraki tüm uykular gündüz uykusu oluyor. Bebeğim 3 ay 12 günlük biz de 7 buçukta yatağımıza gireriz on ikide emer üçte emer sonra sabah 8 gibi uyanır güne başlıyoruz sonrasında her 1.5 saate yarım saat uyuyor bazen 2 saate 1 saat uyuyor ama rutinimiz bu şekilde şu an için gündüz uykularında saatten ziyade uyanıklık süresine dikkat ediyorum çünkü 1.5 saat uyanık kaldıktan sonra uyumak dinlenmek istiyor zaten gündüz uykusu maksimum yarım saat bazen bir saat olduğu da oluyor.
Oglunasikbiranne08 Cosmosmom benim oğlum da öyle gündüz geceye göre daha fazla uyanık olduğu icin saatle uyutamıuorum gündüz . bazen sebepsiz ağlıyor uykusu mu var diye yatağa koyuyorum ama daha çok ağlamaya başlıyor bu seferde . gündüz sizin gibi bazen yarim saat bazen 1 saat en fazla 2 saat uyuyor o da çok nadir . merk ettim bende benim gibi olan var mi diye ondan sordum cnm .
Oglunasikbiranne08 H135788h masallah hep bu düzenle devam eder insllah ☺️🧿 bizim de gündüz uyku sorunumuz var sadece insllah bizim de düzene girer
Oglunasikbiranne08 ilknurcelik gündüz saate göre uyutmuyorsunuz demi ? bende gündüz uykusu geldiği zaman yatağına koyuyorum ama uykusu olduğu halde uyumadigi oluyor ağlıyor . bende hiç sallamıyorum sadece emzik kullanıyoruz
Oglunasikbiranne08 Bernaebu benim oğlumda öyle ama gündüz uykusu olduğu halde bazen uyumak istemiyor ağlıyor 😥 sizde de oluyor mu böyle . gece uykusu güzel ama bizde 7 buçuk 8 arası uyumuş oluyoruz hep .
H135788h Bernaebu evet 11:30 da desteksiz uyuyo derken müzik eşlinde pış pış yada eee yapılarak yavaş yavaş öne cekiyoruz inşallah
Bernaebu Oglunasikbiranne08 valla salliyorum o da cok diretmiyor zaten davlumbaz sesinde uyuyoruz ona alisti telefondan aciyorum 10 dk da uyuyor bazen 20 dk uyuyor gunduz bazen 30 dk iste 2 saatte bir.
Bernaebu H135788h ben birazcik salliyorum suan bizimde muzik esliginde oluyor sallamayi nasil birakicaz bilmiyorum.besiginde veya bebek arabasinda ileri geri yapiyorum.o yüzden sormustum.
Songlkrdmn5 2 aylık olduğumuzdan beri hep gece 2 de kalkar 4 5 gibi uyurdu şuan 4 aylık direniyor hep her gün uyumama süremiz bir saat uzuyor birde gece 2 de kalkıyoruz öğlen 12 e kadar uyanığız uyumuyor 🤦🏻♀️ Dün gece 2 de kalkıp öğlen 11 de uyuduysa ondan sonraki gün yine 2 de uyanıp öğlen 12 de uyuyoruz 🤦🏻♀️ Mahvolmuşum artık
aselrigel Oglunasikbiranne08 Her gün aynı saatte akşam uyukusuna uyutuyorum gündüz ise uyukusu ne zaman gelirse o zaman uyutuyorum
Rmysaaydin 7.5 kalkış 8.5 uyku 9.15 kalkış 10.15 uyku 11 kalkış 12.30 uyku 13.00 kalkış 16.30 uyku 17.15 kalkış 19.30 uyku 20.00 kalkış 21.00 uyku 3 3.5 aylık iken kızım rutininimiz bu şekildeydi genel olarak tabi oynamalar oluyordu ama belki yardımcı olur
Rmysaaydin Genelde aynı aydaki bebeklerin uyku uyanıklık saatleri aynı oluyor ben bu şekildeyken cok rahat etmiştim suan 4 ay 10 günlük değişti düzenimiz yeni düzen oluşturmaya calışıyorum
H135788h Bernaebu ben ilk iki ay kucağımda sallayarak uyuttum. Bi zaman sonra uyumak istemedi bende ilk başta yanımda. Yatırıp poposundan 🙂 pışpışlayarak hafif hafif sallayarak uyutuyorum. Ve eee diyerek arkada da kolik bebek yada kar küresi sesi oluyo gözlerini kapatınca 1. 2 dkka daha popodan pış pışlayarak salıyım bırakıyorum dalmış oluyo zaten. Bu şekilde alıştı artık kucak istemiyor uyumuyor da ayakta hiç sallamadım beşiğini zaten sallanır almadım