Bebeğim dik mama sandalyesinde desteksiz oturabiliyor yemeklere uzanıyor ağzını şapurtadıyor bu yüzden doktorumuz yavaştan tadımlara başlsyalım dedi kabak ile başlamayı düşünüyorum sütüm çok az geliyor bi an önce gıdaya geçmek istiyorum tadımlardan sonra kaç saatte 1 süt vermeliyim çünkü 3 4 saatte 120 ml anca çıkarıyorum