Dün bebeğimin kilo boy ölçümü vardı sağlık ocağında bebeğim henüz 3 aylık ve 2 aylıkken sütüm doyuramadığı için mamaya başladım sonrasında sütüm kesildi zaten fakat dün sağlık ocağındaki kadın dedi ki sadece mamayla beslenmesin gelişim geriliği olabilir ek gıdaya başla ev yoğurdu ile başla dedi 3 gün dene sonrasında yanına meyve ekle 3 gün dene yanına patates ekle dedi fakat araştırdığıma göre 3 aylık bebeğin sadece mamayla beslenmesi uygun önerilmiyor ne yapmalıyım erken mi ek gıda için doktoru dinleyeyim mi yoksa vermeyeyim mi 4.aydan itibaren başlanması öneriliyor en erken ay olarak???