Alinaavysl Hanımlar 2 aylık bebeğimin saçında kepek var elini kafasına atmaya çalışıyor kaşınıyor sanırım. Bebeğimi tek yıkıyorum acaba iyi durulamiyor muyum çokta dikkat ederim su da çok dökerim neden olmuş olabilir ve ne yapmalıyım
Umutveannesi Alinaavysl çok sıcak suyla mı yıkıyorsunuz acaba yanlış anlamayın sıcak su kepek yapar diye biliyorum ya da şampuanı değiştirebilirsiniz bebeğinize yaramamış olabilir
Veraninannesi23 Alinaavysl bizdede aynı problem vardı doktorumuz bize mustela stelatopia şampuanını tavsiye etmişti. Bir daha kepeklenmedi kızımın saçları onu kullanınca. Sevgiler.
Alinaavysl Umutveannesi ılık suyla yıkıyorum dirsegimle kontrolde ediyorum doğru değiştirmem gerekiyor galiba