Merhaba hanımlar sizlere bir şey sormak istiyorum. Ben 4 eylülde işe başlayacağım 1 buçuk yaşında kızım var ev sahibimiz hemen altımızda oturuyor arada bırakıyordum işe giderkende bırakmayı düşünüyorum güvenirim kendisine. Sormak istediğim soru da şu haftaiçi 8:30-18:30 saatleri arasında cumartesi günü de öğlene kadar bakacak alacağım maaş asgari ücret sizce kızıma bakıyor diye ne kadar vermeliyim kendisine de soracağım fakat daha önce hiç bu şekilde kızımı bırakmadığım için tecrubesizim öncelikle bilgi sahibi olanlara sormak istedim. Ne kadar ücret vermeliyim? Siz olsanız ne kadar verirdiniz?