Selam doğum yapalı 12 gün oldu normal yaptım dikişim hala düşmedi afedersiniz popo kısmında makat tarafında düğüm gibi birşey sert olmuş otururken batıyor bazen nasıl düşecek o ya devlette doğum yaptım ne kadar değişik dikmiş ilk doğumum özelde oldu dikiş pürüzsüzdu ve 1 haftaya hepsi düştü bu ne biçim birşey 🥲