Merhaba annler,nasılsınız?sizde durumlar nasıl?bebeğiniz uyuyor mu?
Benimki önceleri gündüzleri rahat uyurdu,aralıklarla 2-3saat uyuyordu.şu son 1haftadır gündüzleri uyumuyor😭zar zor uyutuyorum oda yarım saat 1saat.sonra uyanıyor etrafa bakıyor 15-20dk kimse gelmeyince ağlıyor yalandan kıpkırmızı oluyor🤷🏻♀️neden böyle oldu anlamıyorum.uyutmaya çalışırken ağlıyor mızıldanıyor.ancak yüz üstü yatınca 2-3saat aralıksız uyuyo.aceba düzelirmi sonradan🥹