Ben de 5.gün sariliktan hastanede yattığımda hemşireler senin diğer çocuk icerde duruyo galiba diye dalga geçmişti zaten lohusa psikolojisi var bir de böyle saçma sapan yorumlar yapılınca insanın morali bozuluyor. 18.gunumuz bugün ve karnımın şişliği indi hafif göbeğim var 56kiloyla hamile kalıp 77kg ile doğuma girdim doğum sonrası 69a düştüm yakın zamanda tartilmadim ben de korseden korkuyorum üstte kalsın da biz de faydalanalim tecrübeleri annislerden