Kızlar kızlar, ben iki senedir perwoll kullanıyorum, beyazlarim hep sarimtrak. Lekeleri çıkmamış halde çıkıyor… Kosla dediler aldım, biobellinda dediler aldım. Toz olduğu için, toz deterjan aldım ama nafile. Hele kosla elimi kolumu yaktı da lekeleri çıkarmadı deliriiciiiim…
Taze lekelere minoris çok güzel ama böyle sakız gibi bemmmmmbeyaz çamaşırlar için öneriniz nedir?