baykuskiz_ Balbebekim ikisine de kullanmadim. Zamani gelince yuruyorlar zaten. Farkli sekilde desteklemek lazim
Patron1bebeginannesi Balbebekim kullanman şart değil, kısa süreli kullanmaktan zarar gelmiyor ama doktorlar hiç önermiyor. Ben kısa süreli kullandım bir problem olmadı, üstünde uzun oturması gerek
Busniscio Hayatımı kurtarıyor resmen annemler almıştı ilk başta çok yanaşmadım şuan kızım ona binince çığlık çığlığa seviniyor altı aylık oldu bugün tüm odaları geziyor kendi başına birşey yapabiliyor olmak keyif veriyor ona 🙂
Ftmabilalxx Balbebekim kızıma biraz kullandım ogullarıma da hiç kullanmadım . Erkek çocuklarına daha zararlı diye duymuştum
yagmurkokusu_ Balbebekim kullanmadım bebeğim zaten sevmedi 2 kere denedik ama sevemedi ağladı. Yürü arabası aldık onun yerine baya bi iş görüyor onu da sevdi
durukusunannesi_ Balbebekim 5. Ayından beri kullanıyoruz kendi özgür olduğu için çok sevdi bende biraz rahatladım yemek yaptım en azından onun sayesinde 😅şuan 9 aylık emekleyip kendi kendime kalktığı için sevmiyor şuan onu engel olarak görüyor istediği yere ulaşamıyor onla kızıyor. Yani şurda bineceği 3 4 ay sabahtan akşama kadar oturmayacağınıza göre bence zararı yok