Selammmmm benim güzel annelerim nasılsınız bu gün bebişleriniz nasıl ❤️ ben ve kızım çok iyiyiz yarın kızım tam tamına 6 aylık oluyor 😍 ve ben evde kendi imkanlarımla ½ ve ek gıda fotoğraf çekimi yapmak istiyorum sizden fikir almak istiyorum sizler evde kendi imkanlarınızla nasıl fotoğraflar çektiniz eğer çektiyseniz benimle paylaşırmısınız bana da fikir olsun ❤️ çünkü benim aklıma bir şey gelmedi 🤭 yada iste şu renkleri kullan şu şekilde yap vs dediğiniz konsept öneriniz varsa onuda yazabilirsiniz şimdiden çok teşekkür ederim ❤️❤️