Kızlar merhaba 10 aylık bebeğim alttaki iki dişi yeni çıktı onlar çok sorunsuz çıktı ama geceden beri ateşi var kulakları ağrıyor 3 gündür ishal iki gündür yeşil yapıyor ishalini bugün sabahtan bu yana 3 kere ishal oldu gece ateşten uyuyamamıştı calpol verdim akşam biraz ateşin e kesmişti şimdi yine ateşi var çok halsiz annem doktora götürün dedi ama hani buradaki doktorda bir işlem yapmıyor hastayken bile, şimdi buna diş deyip gönderecek bilemedim ya