bademli_puding Selam güzel anneler ben 4 çocuğum olsun çok istiyorum. Sizler kaç çocuk düşünüyorsunuz, kaç çocuğunuz var? Yorumlarda buluşalım 🤗
aleren_13 bademli_puding 2 tane var çok şükür. İsteğim de o yöndeydi.Adetim 1 gün gecikti çok korkuyorum 3. İçin🙄
Ambrossia bademli_puding bir kızım var 58 günlük 2 çocuk istiyorum 2. yi nasipse bir buçuk sene sonra planlıyorum 😇
bademli_puding Ambrossia benimde iki ay 9 günlük bir oğlum var ablası 9 yaşında üçüncüyü allah nasip ederse bir buçuk yıl sonra düşünüyorum
joyfulmom bademli_puding 1 kızım var başka da düşünmüyorum. Böyle bir dünyaya fazla çocuk getirmek istemiyorum maalesef
Buussraa joyfulmom çok cok haklisin.. bende ayni düşüncedeyim 1 oğlum var 4,5 aylik başkada istemiyorum bu dünyaya 1 tane yeterli
Gamze96 Omeraslan bademli_puding 1 oğlum var 1 de kızım olsun çok isterim rabbim hayırlısını versin inşallah ♥️
Gamzosgamzos bademli_puding 2 kızımın olmasını çok istiyordum çok şükür Rabb’im iki prenses nasip etti daha düşünmüyorum Rabbim yavrularımı bagislasın olmayanlara nasip etsin inşaAllah 🤲🌸
bademli_puding Gamzosgamzos allah sana bağışlasın bende iki kız iki erkek çok istem torunlarımın hem halası hem teyzesi hem amcası hem dayısı olsun 😂
midekoruyucu bademli_puding çocuktan önce en az 4-5 diyordum. Doğduktan sonra dedim töbe de daha istemem 😅
bademli_puding midekoruyucu bir süre zaman geçtikten sonra insan bebek özlüyor istersin yine biraz büyüt de ben kızım çok küçükken asla istemiyordum büyüdükçe bebek özledim evde bi bebek sesi arıyor insan
Sinemkaan25102022 midekoruyucu aynen bende 3 diyordum Şimdi 10 aylıkoğlum var düşünmüyorum çok hareketli
silaa66 bademli_puding hayalimiz 1kız 1erkek abla kardeş olsunlar ıstıyoruz şuan 1 kızım var Allah gönlümüze göre versin 🩵🌸
bademli_puding silaa66 zamanı gelince olur inşallah biz iki kardeşiz erkek kardeşim ve ben ama keşke ablam olsa yada kız kardeşim olsa çok isterdim yada daha çok kardeş kalabalık ailelere bakıp çok özeniyorum
KayraVeAnnesi_06 bademli_puding Bir oğlum var , rabbim sağlıklı uzun ömürler nasip etsin inşallah 🙏🏻 Başka düşünmüyorum , rabbim isteyenlere nasip etsin 🌸
Melis1706 bademli_puding 10 aylik olucak bir kizim var sakin bir bebek ama ben yinede pek 2. Dusunmuyorum tabi buyukte konusmuyorum suan ki dusuncem bu yonde ☺
Patron1bebeginannesi bademli_puding oğluma kardeş olsun yalnız olmasın ilerde durumum iyi olunca 2.yi de düşünüyorum. Zaten 2 çocuk böyle bir dünyaya çok bile, nasıl gelecekleri olacak belli değil 🥹
OptimusPrime bademli_puding İki çocuğum var. Bir kızım,bir oğlum.💙💜 Bir 5-6 sene sonra bir tane daha düşünüyorum. 3 çocukla kalırım herhalde.
Dilruba_1 Her yemek yedirişimde insanlar nasıl 2. Çocuk düşünüp doğuruyor diye aklımdan geçiyor 😅 İştahsız bebek o kadar zor ki hoş iştahlı olsa da zor İnsanlar kalabalık aileyi seviyor ya da çocuklara çok düşkün sanırım Ben tek çocukta kararlıyım
bademli_puding Dilruba_1 ben hep yalnızdım kalabalık aile özlemi var içimde hep o yüzden çok çocuk düşünüyorum 😊
incihanim_ Dilruba_1 iştahsız çocuk daha da zor yemeyen çocuk kadar zor birşey yok gerçekten elli kere yedirmeye çalışıyorum farklı şeyler yapıyorum ama yok 😕
MommysMini Dilruba_1 ben uykusuz kaldığım gecelerde bebeğim her ağlama krizine girdiğinde düşünüyorum dışarı çıkmaya korktuğum günlerde diyorum tek bebekle böyleyse başka bitane daha çocuk olsa napardım o yüzden istemiyorum😥