Linaa123 bir insanın cahil olduğu nerden anlaşılıyor biliyor musunuz? Her şeyi bildiğini sanmasından. Maalesef sizin gibi. Ben sadece bilgi verip doktorunuza danışın dedim. Sizler gibi mutlaka ver mutlaka şunu yap gibi bir şey demedim. 2 çocuk doğurup doktordan daha iyi bildiğimi zannedecek kadar da kibirli değilim. Ben kişisel olarak da birini etiketleyip bir şey belirtmedim. Herkes kendi fikrine göre yorumunu yapar. Nereye ne yorum yapacağıma ben karar veririm. Tek vasfınız çocuk doğurmak, gelip burada insanlara ahkam kesiyorsunuz. Anne sütünün çoğunluğu su ve mamada da su var. Yanlış bir bilgi mi verdim? Aman kuzum sakın su verme mi dedim? Doktorunuza danışın dedim. Siz herhangi bir sorununuz olursa doktora gitmeyin, kasaba falan gidersiniz ya da engin tecrübelerinizle kendiniz halledersiniz.