Kızım 19 aylık son bir ayda herşeye aglıyor.Saçını bile toplatmıyor.Hasta suan burnunu izotonik suyla temızlemem lazım genzıne akar cunku asla yaptırmıyor.Cok aglıyo,direnıyo banyoda temızlıyorduk artık banyoya bıle gırmıyor.Mecburen aglasa da temızlıyordum ama bu travma olucak gibi sanki bundan da korkuyorum me yapabılırım öneriniz var mı ?Cold mic dokuyorum baş ucuna