Ozzlmm_39 reflü yatağı kullanman gerekiyor. Emdirdıkten sonra yatırma direk kaldır dik tut ve gazını çıkar .. kusmanın sebebi daha mide kapakcıkları gelişmediği ıcın bebegınızı emzirdikten sonra yatar pozisyonda bırakırsanız midedeki süt yemek borusuna cıkıyor ,midede oluşan boşlukta ise gaz oluşup mide borusuna çıkan süte basınç yapıp bebegın kusmasını sağlıyor .. dik tuttup bekletmen lazım ve gazını her seferinde yatırmadan çıkarman gerekiyor