Deletedmom_82 [silindi] ama sadece bir yerinde sanki diş gibi kabarmış çok huysuz iki gündür sürekli ağlıyor uyumuyor
Deletedmom_82 [silindi] evet canım erken ne biliyim çok huysuz kucaktan indiği an çok ağlıyor susmuyor
[silindi] silaa66 Kuzum ptesi randevu uyudu ya diğer biberon ile verdim daha hızlı akan onunla içirdim mamayı
Deletedmom_82 silaa66 ne biliyim aşkım aşırı huysuz ateşi yok kucaktan inmek istemiyot şimdi bile kucagimda
Deletedmom_82 [silindi] 37 haftalık doğdu 1 ay 15 günlük atakmi oluyor canım hiç böyle değildi dün sabahtan akşama 1 saat anca uyudu sürekli ağlıyor
[silindi] Deletedmom_82 Kuzum doğum haftasını 40a tamamla yani tarihi 40.haftada doğmuş gibi hesapla Googleda atak haftası hesaplama siteleri var oraya yaz görürsün