Mrskoc Merhaba kızlar oto koltuğu bakıyorum uzun zamandır araştırıyorum,buradan da öneri almak istiyorum. Cybex düşündüm çok pahalı geldi daha ortalama fiyatlı bir şey arıyorum . Sizin kullandığınız veya keşke onu alsaydım dediğiniz bir marka var mı ?
Nehir16busra Mrskoc joie every stage ama henüz kullanmadım güzel kaliteli bişey ama belli. E bebek indirim yapmıştı ordan almıştım
ElifS95 Mrskoc besafe izi comfort X3 memnunuz adac testlerinden de başarıyla geçmiş dolap uygulaması üzerinden 2.elde alabilirsiniz çok temiz oluyor ben ordan çok uygun fiyata almıştım tavsiye ederim
Mrskoc Kaynana postu değil diye mi 1 kişi öneride bulunmuş 4 saat oldu yok mu oto koltuğu kullanan yahu 🤣🤣
Mrskoc Bebekbebek1 dediğinize de bakayım . greco markası da iyimiş ama işte kullanan birinden değil de mağaza personelinden duydum cok itimat edemedim .
Mrskoc Findukezmesi valla son çarem burasıydı cok öneri gelmedi 😅 graco lx aldım bakalım gelince görücez
Sonqulklnc Gulz magnus 0-36 kg oto koltuğu aldim ben .uni baby le ozellikleri ayniydi tek fark fiyatti bu yüzden tercih ettim. Memnunum
Mercimekkk Avova Sperber Fix I-Size 360° Dönebilen Oto Koltuğu kullanıyoruz canım 6 aylıkken almıştık.Bizim aldığımızda 7000 tl civarındaydı simdi ne kadar olmuştur bilmiyorum 🤷♀️ Bebeğimde bende severek kullanıyoruz uzun yolada gittik bir sıkıntı yaşamadık 🌸
Alerjikrinit Mrskoc ben buradaki önerilerle be safe aldım yüksek diye avantajlı dediler. Sonra keşke başka bir şey alsaydım 360 dönen(besafe 360 dönen çok pahalıydı ) diye düşündüm ama büyüdükçe iyi ki almışım dedim. Şuan 18 aylık 1-2 saat dışarıyı izleyerek duruyor yüksek olması gerçekten avantaj