Doğum yaptığım günden beri kullandım sütüm gelmedi ilk başta ama yılmadan hergün sağdım. En son zamanlarda tek göğüsten 100 ml alıyordum. Üç ay boyunca pompayla yaşadım resmen. İlk iki ay günde 2-3 kez sağım yaptım. 3. Ay iki güne bir sağdım. Az falan kullanmadım ama sapasağlam ve benim için önemli bir ürün çünkü bebeğimin ihtiyacını onun sayesinde karşıladım. Alana da Uğur getirsin isterim. Tüm bebekler anne sütü ile doysun 🙏