ada__ biz de 8 aylığız. Deliksiz uyuyan bebek gitti yerine saat başı hatta yarım saatte bir çığlık çığlığa uyanan bir bebek geldi. Gün içindeki huzursuzluğu da cabası. Ama benim bu durumlarda yaptığım önce kabullenmek ve işe koyulmak. Eşimi bu süreçte başka odaya yolluyorum, orda yatsın ki uyandığında kim kalkıp bakacak derdi ortadan kalksın 😂 kendimi “bu bir süreç ve geçecek, uykusuzluktan ölmezsin” diye telkin ediyorum ve böylelikle uykusuzluğun üstesinden daha kolay geliyorum. Avantajlarım, işim ve okulum dolayısyla uzunca yıllar uykusuzluğa çok alışkın olmam ve çok destekçi bir eşimin olması. Gün içinde neredeyse hiç iş yapmam bu gibi dönemlerde. Diyceğim o ki bu gece ve önümüzdeki geceler de uykusuz kalacağını kabullenip; ne bileyim biraz olsun süreci rahat atlatmaya bakın.