37 gün önce sezeryan oldum doktora dikiş ipi varmı diye sordum hayır kendiliğinden eriyen ip dedi ama şuan sezeryan yerimin ucunda bı sertlik vardı dokundum çıkartın ince bir tel mi ipmi anlamadım elime geldi korktum geri içeri ittim o ne olabilir bilgisi olan varmı korkuyorumda şuan içerdeki dikişlerin atmış olmasin