Süt alerji testi yapıldı değer 0,18 çıktı ben 1 aydır diyetteyim ama bebeğimde hala mukuslu kaka oluyor günde bi kez yapıyor iki tane doktora gittim birisi alerji dedi birisi çok düşük alerji değil dedi napıcağımı şaşırdım bilgili olanlar yazabilir mi nasıl bi yol izlemeyilim