Alya-Sena Visneli-dondurma 2.universiteye sinavsiz gecis hakki var ama orgunden acik a 2. Sinifda yoktu sanki
Visneli-dondurma Kayraaa59 önlisans ama bu zaten bölüm 2 yıllık. Lisansta 3. Yılda geçiliyor da önlisans 2. Sınıfta geçilebiliyor mu