Asya77 benim kızım da tam 1 yaşına girdiği sıralarda tokayı çıkartmaya başlamıştı saçları gözüne giriyordu ben de kakül kestim. Saçı tekrar uzayana kadar hiç takmadım uzadıktan sonra yine takmaya başladım ellemiyordu. Bandana tarzı hala sevmiyor ama çok şükür toplatıyor artık 🤣