Su an bebegim 3 aylik ve grip.burnu tikaniyor surekli.bende serum fizyolojik i enjektör le sikip aspiratör le temizliyorum.cocuk doktorum bu sekilde yapmami onerdi.aspirator e zararli diyenler var ama serum fizyolojik sonrasinda bile burnunun ici sumuk dolu kucuk oldugu icin cikaramiyor mecburen yapmak zorunda kaliyorum.ama doktorum bir zarari olmas dedi bana.burnunun tikali kalip nefes alamamasindan onemli degil bence.birde ilac verdi ismini vermeyim her cocuk farklidir .onu da 5 gun boyunca sabah akşam iciriyoruz inşallah şifa olurda hemen toparlanir.mahvoldu cocugumm ☹️