Dmomy ay demeyin öyle utanıyorum falan diye nolur, yazık utanılacak ne var ki bebek o daha emsin nolcak🥰benim oğlumda şu an 32 aylık ve geçen ay bıraktı nasıl hemde biliyomusunuz😃emziginin birini kaybettik bulamıyoruz kendisi oynarken almış fırının içine atmış tepsinin birinde kalmış bende görmemişim,fırının kokusu emzige sinmiş sonra bulduk verdim falan ama asla ne o bulduğumuzu ne de ağzındakini bir daha emmedi kokladı kokladı attı 😅ben yine ara ara teklif ettim bakalım napcak diye emmem pis dedi aldı ikisini de attı çöpe kendisi 🤗biz kıyamıyorduk emse yine verirdim, hatta çok dedim istersen gidelim alalım diye ama ben abiyim emzik emmem dedi istemedi 🙂 rahat olun illaki bırakacak gittiği yere kadar emsin🩷