Aleyna11 ğark peşik küçük geliyor bir yerden sonra. Montessori veya yer yatağı daha uzun süre kullanırsınız. Büyük kızıma eşim yaptı. Kenarları minderli çatılı yatak. Ben çok memnunum. Kendi girip çıkıyor, yatıyor kalkıyor iyi oldu ama tabii hala gece yanımıza geliyor.
Küçük olunca kenarları minderli olduğundan küçüğü o yatakta yatırmaya başladık. Büyüğe de yine montessori ama korkuluklu modelden yine eşim yaptı. Ama hiç membun seğilim. Keşke onu da kalın minderli yapsaydık. Büyük yine dikkatli ama küçük de oynamak için yatağa giriyor atlıyor zıplıyor kafasını korkuluklara vuracak diye çok korkuyorum. Sonra korkuluklardan sarkıyor fln. Minderlide minderler esnediği için sarktığında dimdik düşme durumu olmuyor ama diperinde kafa üstü düşebilir. Dediğim model de bundan;
https://goodnightkid.com/usa/urun/montessori-bed-twin-size-38x75/
Biz minderleri kendimiz kumaşını seçip bu işleri yapan bir perdecide yaptırmıştık. Yatağı da daha kalın ahşaptan daha sağlam yaptık. Maliyeti de haliyle daha uyguna geldi ama emeği çok oldu.
Neyse bu tarz montessori iyi oluyor. Tavsiye ederim.